http://www.lymode.com/

niedziela, 23 września 2012

witam kochani,
dziś prezentuje wam sukienkę z zary. aby nie było zbyt nudno, dla kontrastu dobrałam katankę bershki, która mieliście okazję zobaczyć w poprzednim poście. za oknem temperatury są przerażające, więc trudno było mi wytrzymać w tej stylizacji na zewnątrz, a lekką kurteczkę szybko zamieniłam na klasyczny trencz, który na pewno będziecie mieli okazje zobaczyć na blogu. :D

today you can see this simple black dress which i got form zara. i didn't want to be too simple, so i choose this blue jacket, that i had to change because the weather didn't let me wear it. :( i decided to wear a classic coat, which you will see on my blog shortly.

dress / sukienka - zara
jacket  / kurtka - bershka









11 komentarzy:

  1. swietna sukienka! :)
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta sukienka, a kurteczka pasuje idealnie. podoba mi się!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna sukienka i buciki! P.S Rowniez obserwuje na i lubie na fb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo kurczę, świetna sukienka! I o dziwo, dobrze wygląda z kataną ;o

    Obserwuję i zapraszam do mnie: KLIK KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka śliczna ty piękna ale zdjęcia kiepskiej jakości... postaraj się o lepszego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję i liczę na rewanż ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam tu znow- tym razem z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. :)
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za nogi :D Sukienka oryginalna, ale bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń